piątek, 14 września 2012

PLANY :):):)

Witam serdecznie odwiedzających mojego bloga :) , na początek kilka słów o mnie ...
Mam na imię Diana, jestem Mamą  :):) , mam męża , zajmuje się obecnie domem tak wiec  jestem jak ja to nazywam ' Panią Domu ' :) brzmi troszkę lepiej jak ..kura domowa...:)
 Z tego względu ze nie pracuje postanowiłam założyć bloga jak miliony innych kobiet , trochę na zabicie wolnego czasu , troszkę dla rozrywki , a i również po to by podzielić się możliwością zrobienia czegoś z niczego i udostępnić swoją wiedzę lub pomysły ....
Jest wiele rzeczy które na pierwszy rzut oka nadają się do kosza na śmieci .... lecz po krótkim przemyśleniu można je jeszcze do czegoś użyć lub coś z nich zrobić ;) .
Biżuterie z filcu którą można kupić ....możemy zrobić same sprawi to nam frajdę ..!
 Postaram się pokazać Wam jak zrobić kwiaty z różnych materiałów np . organza , filc itp..
... W miarę moich możliwosci powoli i stopniowo opiszę jak można to wszystko zrobić samej w domu wykorzystując rzeczy które na pewno większość z nas ma lub może znajdzie u babci na strychu :)
 Każdego dnia przedstawię nowy pomysł :) ...... mam nadzieje ze  każdy  z Was będzie czerpał z tego tyle radości i zabawy co ja .
 Chciałabym podkreślic jestem Samoukiem ..    inspiracji szukam w internecie na bazarach staroci lub po prostu z oszczędności niektóre rzeczy jest taniej zrobić samemu .
W dzisiejszych czasach to istotne,  po za tym wiele rzeczy można zrobić z dziećmi...i mamy pożyteczne z przyjemnym i co najważniejsze dajemy przykład swoim pociechom jak  mile można spedzić razem czas :):):)

Pozdrawiam Serdecznie ... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz